Klantenservice

image description

Heeft u vragen of opmerkingen? Laat het ons weten wij helpen u graag!

  • E-mail ons stuur een e-mail
    Binnen 48 uur kunt u van ons terugkoppeling verwachten.

Onze medewerkers hebben al meer dan 2.457 vragen verwerkt.

Veel gestelde vragen

Hallo, wij stellen ons graag voor!

De Seniorenvoordeelpas is een initiatief voor 50-plussers. Een Seniorenvoordeelpas geeft onder andere toegang tot exclusieve aanbiedingen in 150 verschillende webwinkels, fysieke locaties en restaurants. Denk bijvoorbeeld aan hoge korting op verschillende A-merken, energieleveranciers, verzekeraars en een gratis Health Check (t.w.v. €300,-).

…Maar er is meer!

Naast de vele Euro’s voordeel die de Seniorenvoordeelpas biedt, kunnen onze leden ook genieten van interessante artikelen en columns op onze website die voor en door onze doelgroep worden samengesteld. Wij zijn een community waar 50-plussers de kern vormen. Wij zetten ons elke dag in om de belangen van onze leden te behartigen. Dit doen we onder andere door een goede, duidelijke website te bouwen en onderhouden, al uw vragen en opmerkingen persoonlijk te behandelen en natuurlijk door samenwerkingen te vormen met (web)winkels en andere locaties zodat we u de meest aantrekkelijke deals kunnen aanbieden.

Hoe doen wij dit?

Wij bieden de Seniorenvoordeelpas aan voor €23,95 per jaar. Dit bedrag hebben wij nodig omdat wij een niet-gesubsidieerd bedrijf zijn. Met behulp van dit bedrag kunnen wij onder andere samenwerkingen aangaan met veel bedrijven. Zo kunnen wij u als pashouder voorzien van exclusieve deals. Met exclusief bedoelen wij écht exclusief: leden van Seniorenvoordeelpas hebben recht op voordelen die veelal niet verkrijgbaar zijn voor niet-leden. Dit bieden wij in de vorm van een cashback acties (geld terugkrijgen na aankoop), kortingscodes en direct verrekende kortingen. Overigens is de prijs waarvoor u de pas nu aanschaft tevens de prijs die u betaalt wanneer u volgend jaar besluit te verlengen, ongeacht eventuele prijsverhogingen. Zo staat u niet zomaar voor onprettige verrassingen.

Wij zijn een jong, dynamisch bedrijf dat kortgeleden is begonnen met het aanbieden van de Seniorenvoordeelpas. Er is maar één doel: senioren in Nederland (nog meer) laten genieten van het leven! Ons team staat elke dag klaar en doet zijn uiterste best om uw vragen te beantwoorden en de Seniorenvoordeelpas nóg gebruiksvriendelijker te maken.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Kunnen wij u ergens mee helpen? Wij staan voor u klaar! Neem contact op via onze klantenservice: klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of bekijk de meest gestelde vragen hieronder:

  • Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

    Wanneer u ingelogd bent, klikt u rechtsboven op uw mailadres. U drukt vervolgens op mijn account. Onderaan dit scherm, bij contact informatie, kunt u uw wachtwoord wijzigen. Klik vervolgens op update profiel.

    Mocht dit niet werken, of lukt het u niet? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij helpen u graag verder!

  • Waar is de Seniorenvoordeelpas geldig?

    Seniorenvoordeelpas.nl biedt exclusieve toegang tot unieke kortingsaanbiedingen bij 150 webshops. Het aantal partijen waar onze leden kunnen genieten van exclusieve aanbiedingen groeit elke dag! Seniorenvoordeelpas werkt er elke dag hard aan om eind 2017 naast bij een groeiend aantal webshops ook bij 1.000 fysieke locaties zoals restaurants, winkels, bioscopen en reisorganisaties exclusief voordeel te bieden.

    Een overzicht van de deelnemende online winkels vindt u op onze website door deze link te volgen: https://seniorenvoordeelpas.nl/aanmelden/partner-overzicht/. De online winkels (o.a. Hema, C&A, ICI Paris etc.) geven onze leden een directe kassakorting of geld terug na de aankoop. De hoogte van deze acties fluctueert en is afhankelijk van de hoogte van het aantal leden. Dat betekent bijvoorbeeld dat naarmate er meer leden via de Seniorenvoordeelpas producten kopen bij Hema, hoe hoger het kortingspercentage is. Een eerlijk model voor onze leden en de winkeliers. Helaas willen niet alle winkeliers dat we de kortingspercentages verspreiden over het internet. We mogen daarom de exacte percentages alleen vermelden nadat onze leden ingelogd zijn. Dat is jammer, want wij willen graag transparant zijn. U mag ons vertrouwen dat u gemiddeld bij de genoemde winkels altijd 5-10% korting of geld terug na aankoop ontvangt. Wenst u het huidige kortingspercentage te weten? Dat kan zeker, mailt u onze klantenservice dan mailen wij u het percentage van dat moment. Wel zo eerlijk!

    Vanaf eind juli 2017 starten we wekelijks het tonen van de fysieke locaties waar onze leden voordeel genieten. Eind 2017 hebben we minimaal 1.000 fysieke locaties op ons platform actief. Deze locaties zullen ook getoond worden zonder dat u hoeft in te loggen, ook niet-leden kunnen dus zien waar in Nederland ze op vertoon van een Seniorenvoordeelpas korting en voordeel kunnen krijgen.

  • Hoe kan ik de Seniorenvoordeelpas bestellen?

    U kunt zich online aanmelden voor een Seniorenvoordeelpas door naar onze website te gaan. Hier vindt u een online aanmeldingsformulier. Door deze in te vullen wordt u lid. De pas wordt hierna naar het door u opgegeven adres toegestuurd.

  • Hoe krijg ik korting bij de aangesloten webwinkels?

    Seniorenvoordeelpas.nl biedt unieke kortingsaanbiedingen bij 150 webshops. Hierbij werken we met drie kortingsvormen: kortingscodes, Cashback en direct verrekende korting.

    Kortingscodes
    Bij kortingscodes geven we meteen korting wanneer u uw bestelling plaatst bij een van de deelnemende webshops. Door de code toe te voegen in het bestelproces wordt de korting direct verrekend. Vervolgens betaalt u de aankoopprijs min de korting die u met uw Seniorenvoordeelpas krijgt. Zo kunt u als lid van de Seniorenvoordeelpas optimaal profiteren van kortingen en voordeel.

    Direct verrekende korting
    Bij direct verrekende kortingsacties is het voordeel meteen berekend in de prijs die door één van onze partners wordt aangeboden. U gaat naar de website van de desbetreffende aanbieder en de prijs die u daar vindt, is de prijs mét korting van Seniorenvoordeelpas.nl.

    Cashback
    Met Cashback krijgt u geld terug op online aankopen van aangesloten webshops. Deze Cashback kan een vast bedrag per aankoop zijn of een percentage van het aankoopbedrag. Het geld dat u terug krijgt – de Cashback – ontvangt u op uw rekening nadat de aankoop is goedgekeurd door de webshop. U krijgt hierdoor dus geld terug ná het doen van een aankoop.

  • Hoe krijg ik korting bij de lokale winkels of restaurants?

    Voor het einde van 2017, zijn er 1.000 verschillende bedrijven, restaurants en winkels waarbij u eenvoudig en snel direct korting ontvangt op vertoon van uw Seniorenvoordeelpas.

  • Hoe krijg ik korting op mijn energierekening?

    Vier maal per jaar doen wij onze leden een collectief aanbod. Momenteel werken wij samen met EnergieFlex. Begin oktober krijgen al onze leden een energieaanbod van EnergieFlex, hier worden zij via de mail van op de hoogte gebracht. Ook zullen wij hier informatie over publiceren op onze website.

    Wij hebben met EnergieFlex onderhandeld. Dat betekent dat wij hen gevraagd hebben om ons het allerscherpste aanbod te bieden. Bovenop een zeer laag tarief zullen zij ook een welkomstbonus schenken die op de energierekening wordt verrekend. We begrijpen dat onze leden momenteel een lopend contract hebben, daarom zullen we iedereen de mogelijkheid geven om meermaals per jaar over te stappen en gebruik te maken van een goedkoop energieaanbod.

    Hieraan voorafgaand is onderzoek gedaan, waardoor wij weten waar onze leden hun energiecontract hebben afgesloten. Daardoor weten wij ook op welke wijze wij ervoor kunnen zorgen dat ze goedkoper uit zijn.

  • Hoe werkt de korting op mijn zorgverzekering?

    Seniorenvoordeelpas biedt haar leden de mogelijkheid aan om gebruik te maken van een korting op de zorgverzekering. Voor de meeste leden houdt dit in dat zij minder premie hoeven te betalen per maand. Doordat we met veel leden zijn bieden wij een zogenaamd ‘zorgcollectief’ aan.

    De komende tijd werken we aan de ontwikkeling van de collectieve zorgverzekering. Uiteraard willen we deze zo goed mogelijk laten aansluiten op onze leden. Vandaar dat we gaan onderzoeken welke wensen en behoeften er leven op het gebied van zorg. Hiervoor sturen we onze leden in de loop van dit jaar een vragenlijst toe. Met de input van dit onderzoek stellen we een pakket samen dat we vanaf november aanbieden.

    We kunnen u geen korting bieden op uw al lopende zorgverzekering. Logisch, omdat u momenteel een lopend contract heeft met uw zorgverzekeraar. Wel beloven we u op basis van goed onderzoek en goed onderhandelen een passend collectief, welke aansluit bij uw levensfase. Onze leden zijn immers allemaal 50 jaar en ouder. Een goede prijs, die voor veel leden lager ligt dan hun huidige zorgverzekering is voor ons de basis!

    Het is mogelijk om één keer per jaar over te stappen, namelijk van 1 december tot 31 december. Voor aanvullende verzekeringen is deze periode van 1 januari tot 31 januari.

  • Op welke offline locaties is de pas allemaal geldig?

    Wij werken er elke dag hard aan om het aantal aangesloten partijen uit te breiden. Hier houden wij een overzicht van bij, zie het partner overzicht op onze website. Eind 2017 zullen er minimaal 1.000 fysieke locaties zijn waar u op vertoon van uw Seniorenvoordeelpas kunt genieten van exclusief voordeel. Houd onze website goed in de gaten voor meer informatie.

  • Waar kan ik de health check krijgen met mijn pas?

    De Health Check is een diepgaand onderzoek waarmee je gezondheid onder de loep wordt genomen. Eventuele aandoeningen kunnen hierdoor vroegtijdig worden opgespoord, zodat ze in veel gevallen nog goed te behandelen zijn. Als lid van Seniorenvoordeelpas.nl wordt dit onderzoek u gratis aangeboden. De Health Check wordt op 500 locaties in Nederland uitgevoerd. U ontvangt hiervoor automatisch een uitnodiging van een Health Check locatie bij u in de buurt.

    De Health Check start met een digitaal onderzoek waarbij men een vragenlijst van 9 stappen doorloopt. Aan de hand van deze vragenlijst controleert een beëdigd arts de vragen in combinatie met de gegeven antwoorden. Deze EPMO (elektronisch preventief medisch onderzoek) is vervolgens aanleiding om wel of geen vervolg onderzoek in te stellen. Indien de arts hier aanleiding toe ziet, dan wordt u uitgenodigd voor een onderzoek bij u in de buurt. Dit onderzoek en de EPMO zijn gratis en vallen niet onder uw eigen risico!

    Leden van de Seniorenvoordeelpas.nl krijgen deze Health Check aangeboden voor €0,- in plaats van het gebruikelijke tarief € 300,-.

    Wanneer dan?

    De Health Check zit standaard in de aanbiedingen die nieuwe leden drie weken na lidmaatschap ontvangen. U ontvangt een uitnodiging per e-mail. Wanneer uw mobiele nummer bij ons bekend is, ontvangt u tevens een herinnering per SMS. Op dit moment zijn wij hard bezig de Health Check uit te rollen onder onze leden. De Health Check bestaat uit een vragenlijst een een mogelijke opvolging in uw buurt of stad. De eerste steden zijn van de Health Check zijn bekend. De overige locatie laten nog even op zich wachten. We willen er zeker van zijn dat alle locaties voldoen aan onze strengen eisen. Nog even geduld, we vergeten u niet!

  • Ik heb de voordeelpas aangevraagd wanneer wordt deze thuisbezorgd

    We proberen aanvragen zo snel mogelijk te verwerken. Doorgaans ontvangt u de pas binnen 10 werkdagen. Afhankelijk van de dag van bestellen kan dit soms maximaal 12 werkdagen duren Heeft u de pas na 12 werkdagen niet in huis? Neemt u dan contact op per e-mail met onze klantenservice via klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl

    Overigens, direct na uw bestelling ontvangt u altijd uw login code. Met deze code kunt u inloggen via ons platform. Heeft u uw login code niet ontvangen? Kijkt u in uw SPAM of reclame box van uw e-mail provider. Mocht u deze nog steeds niet kunnen vinden, neemt u dan even contact op met de klantenservice via klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl

  • Ik ben mijn pas verloren, kan ik een nieuwe krijgen?

    U kunt een nieuwe pas aanvragen door een mail te sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. Vermeld hierbij al uw adresgegevens, zodat we snel een nieuwe pas voor u kunnen aanmaken.

  • Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?

    Wanneer u uw inloggegevens kwijt bent kunt u deze eenvoudig opnieuw aanvragen.

    Ga naar https://seniorenvoordeelpas.nl/authentication. Links in het beeld staat  ‘wachtwoord vergeten’. Vul op de volgende pagina uw mailadres in. U krijgt direct een mail vanuit ons systeem. Klik op de link die  onderin de mail staat. Er opent zich een nieuw scherm waar uw wachtwoord in het scherm komt te staan, dit is vaak een moeilijke code. Uw nieuwe toegangscode is nu aangemaakt! Deze kunt u gewoon kopiëren en plakken.

    Overigens, als u voor Facebook hetzelfde mailadres gebruikt als waarmee u bij ons geregistreerd bent, drukt u dan op de knop ‘login via Facebook’. Wel zo makkelijk en snel.

  • Kan ik de pas retour sturen?

    U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

    De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u met ons de overeenkomst bent aangegaan.

    Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (uitsluitend per e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt dit simpel doen door een e-mail te sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl

    Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

    Gevolgen van de herroeping

    Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 21 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

    Als u heeft verzocht om de verrichting van diensten te laten beginnen tijdens de herroepingstermijn, betaalt u een bedrag dat evenredig is aan hetgeen op het moment dat u ons ervan in kennis heeft gesteld dat u de overeenkomst herroept reeds geleverd is, vergeleken met de volledige uitvoering van de overeenkomst.

  • Wat is AfterPay (achteraf betalen) en hoe werkt het?

    AfterPay is een betaalmiddel, te vergelijken met andere betaalmiddelen zoals ‘automatische incasso’, ‘creditcard betaling’ of een ‘iDeal betaling’. Leden die ervoor kiezen om hun lidmaatschapsgeld te voldoen middels Afterpay raden we aan deze tekst goed te lezen.
    Dit is een organisatie die het betalingsproces voor u en voor ons overneemt. Dat betekent dat dit een losstaande organisatie is die de betaling voor uw Seniorenvoordeelpas aanbiedt. U ontvangt de dienst direct van Seniorenvoordeelpas. Uw pas wordt direct aangemaakt en verstuurd (deze valt binnen 10 werkdagen bij u door de brievenbus) en u kunt direct gebruik maken van het online platform door in te loggen op www.seniorenvoordeelpas.nl.

    Let op: Afterpay biedt u de mogelijkheid 14 dagen te wachten met betalen, u ontvangt dan ook pas 14 dagen na uw bestelling een factuur overzicht per e-mail van Afterpay. Daarna heeft u 14 dagen om deze factuur te voldoen aan AfterPay. Wel zo handig, zo voorkomt u dat u moet betalen zonder dat u de voordeelpas in huis heeft! Let wel op, indien u onverhoopt uw voordeelpas niet heeft ontvangen dan vervalt niet uw plicht om te betalen. U dient altijd contact op te nemen met ons wanneer uw pas niet binnen twee weken geleverd is met klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.

    Nog meer informatie over Afterpay
    Met behulp van AfterPay bent u niet verplicht om direct te betalen voor deze dienst. AfterPay houdt in dat u na het leveren van de dienst kunt betalen. Uiteraard kunt er ook voor kiezen om de betaling direct te voldoen wanneer u een betaaloverzicht ontvangt met een betaallink (deze komt 14 dagen na bestelling). Met “het leveren van de dienst” wordt hier bedoeld: het kunnen inloggen op ons platform en de aangevraagde pas is per post geleverd.
    Het verschil tussen AfterPay en bijvoorbeeld iDeal is dat u er bij AfterPay voor kunt kiezen om voor de dienst te betalen op een moment dat u uitkomt, mits de betaling binnen de gestelde betalingstermijn van 14 dagen voldaan is. Wanneer u een bestelling heeft gedaan en ervoor kiest om via AfterPay te betalen, krijgt u direct een mail waarop duidelijk te zien is dat u heeft besteld. 14 dagen daarna ontvangt u van Afterpay een factuur overzicht waar het lidmaatschapsgeld ad € 23,95 zichtbaar is en betaald kan worden.

    Hoe betaal ik via afterpay?
    14 dagen na de bestelling ontvangt u een mail met daarin een overzicht van de bestelling, en een betaalknop. Door op de knop te klikken, kunt u eenvoudig en snel de betaling voldoen. Er opent zich een nieuw venster waarin te zien is hoeveel u dient te betalen, dit kunt u vervolgens via iDeal voldoen. U hoeft dus niet handmatig een bedrag over te maken naar een rekeningnummer.

    De termijn voor de betaling van AfterPay is 14 dagen. Wanneer de betaling niet voldaan is, ontvangt u na 16 dagen een betaalherinnering met een nieuwe betaaltermijn van 16 dagen. Wanneer de betaling 34 dagen na bestelling niet is voldaan, ontvangt u opnieuw een betaalherinnering. Ditmaal zal het te betalen bedrag opgehoogd worden, de betaaltermijn hiervoor is 7 dagen. Wanneer de betaling na 41 dagen na bestelling niet is voldaan, ontvangt u opnieuw een betaalherinnering. Het te betalen bedrag wordt een tweede keer opgehoogd, de betaaltermijn hiervoor is 6 dagen. Na 47 dagen vanaf de bestelling ontvangt u een poststuk met betaalherinnering, opnieuw met een ophoging. De ophoging is gelijk aan de eerste en tweede ophoging samen, de betaaltermijn hiervoor is 13 dagen. Na 48 dagen vanaf de bestelling ontvangt u een betaalherinnering per mail, met dezelfde informatie als in het poststuk. De betaaltermijn hiervoor is 12 dagen. Na 60 dagen vanaf de bestelling begint het pre incasso traject. U wordt persoonlijk en vriendelijk benaderd via telefoon, SMS en e-mail. U wordt de mogelijkheid geboden om de betaling in termijnen te voldoen. Wanneer u na 120 dagen de betaling niet heeft voldaan, ontvangt u een laatste betaalverzoek. Hierna volgt een overdracht ter incasso.

  • Ik wil graag annuleren

    Annuleren binnen 14 dagen

    U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. U kunt annuleren door het opzegformulier in te vullen. Deze vindt u hier: https://seniorenvoordeelpas.nl/over-ons/opzeggen/ Uw annulering is pas definitief als u de pas inclusief de hotel cadeaukaart retour heeft gestuurd. Dit kan naar Postbus 6037 5600HA te Eindhoven. Zodra wij uw Seniorenvoordeelpas inclusief hotel cadeaukaart hebben ontvangen, is uw annulering definitief. Afhankelijk van de betaalwijze die u heeft gekozen, krijgt u het geld waarop u recht heeft, binnen twee weken retour op uw rekening. Indien u het geld niet binnen twee weken terug heeft, neem dan contact met ons op.

    Annuleren na de herroepingstermijn van 14 dagen

    Indien u wenst te annuleren na het verstrijken van de herroepingstermijn van 14 dagen, dan annuleren wij uw pas één jaar na aanvraag van de pas. U kunt annuleren door het opzegformulier in te vullen. Deze vindt u hier: https://seniorenvoordeelpas.nl/over-ons/opzeggen/ U kunt dus tot één jaar na aanvraag van de pas, de pas blijven gebruiken. U kunt tot die datum ook blijven inloggen op het platform en profiteren van de vele voordelen.